Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Malborku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Malborku - WYNIK WYBORU

Starosta Powiatu Malborskiego

OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pl. Słowiański 17

 

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in. przygotowywanie i podejmowanie czynności niezbędnych do realizacji następujących zadań:

  • wynikających z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym;
  • wynikających z ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  • wynikających z Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
  • wprowadzanie udokumentowanych zmian danych ewidencyjnych do części opisowej ewidencji gruntów i budynków;
  • wykonywanie wypisów i wyrysów;
  • sporządzanie zaświadczeń na podstawie dokumentów ewidencji gruntów i budynków, udzielanie informacji oraz przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia i zapytania z zakresu ewidencji gruntów;
  • współpraca z odpowiednimi jednostkami i instytucjami w zakresie zadań wydziału,
  • obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe;
  • co najmniej roczny staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;
  • znajomość przepisów prawnych, w szczególności ustaw: o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych; Prawo geodezyjne i kartograficzne; Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
  • umiejętność obsługi komputera, w szczególności Pakiet Office;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, cieszyć się nieposzlakowaną opinią, posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
  • przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe geodezyjne; gospodarka / zarządzanie nieruchomościami; administracja.
  • staż pracy w wydziale geodezji;
  • znajomość obsługi programu EWID 2007
  • umiejętność pracy w zespole; indywidualne rozwiązywanie problemów; odpowiedzialność; dokładność; zdyscyplinowanie; życzliwe podejście do interesantów;

Informacja o podstawowych warunkach pracy obowiązujących na danym stanowisku:

  1. Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin,
  2. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi: 40 godzin,
  3. Wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu,
  4. Urlop wypoczynkowy:
  • urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze:
    • 20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
    • 26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.
      Przy czym 1 dzień urlopu odpowiada 8 godzinom pracy.
      Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami pracy w związku z obowiązującym rozkładem czasu pracy.
  1. Nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy,
  2. Okres wypowiedzenia umowy o pracę wynosi:
  • okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony i umowy o pracę na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:
    • 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
    • miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
    • 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata,
  1. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa   w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 1282) umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Malborku,   w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w listopadzie 2019 r. wynosił 17,45%.

Oferty zawierające: życiorys (CV), list motywacyjny, kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom uczelni wyższej, świadectwo) i inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) oraz kwestionariusz personalny prosimy przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork

lub dostarczyć do sekretariatu Starostwa, mieszczącego się w Starostwie Powiatowym w Malborku, pokój nr 24 (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 grudnia 2019 roku do godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty winny być zamieszczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej i oznaczonej: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości.”

Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny i Polityki Społecznej  Starostwa Powiatowego w Malborku tel. (055) 646 04 10.

Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych,  Dz. U. z 2018r. poz. 1000 ze zmianami )”.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat.malbork.pl) oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.

Malbork, dnia 04.12.2019r


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Durzyńska

Data wytworzenia:
04 gru 2019

Osoba dodająca informacje

Paweł Kot

Data publikacji:
04 gru 2019, godz. 13:17

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Kot

Data aktualizacji:
10 sty 2020, godz. 14:16