Nabór na wolne stanowisko pracy Sekretarza Powiatu - Dyrektora Wydziału Organizacyjnego i Polityki Społecznej - WYNIK WYBORU
Aktualizacja 24.02.2020r.:
Starostwo Powiatowe w Malborku informuje, iż w wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko Sekretarza – Dyrektora Wydziału Organizacyjnego i Polityki Społecznej
została wybrane w dniu 24 lutego 2020r.
Pani Beata Żaroffe-Preuss
zamieszkała w Malborku
Starosta Powiatu Malborskiego
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Sekretarza Powiatu – Dyrektora Wydziału Organizacyjnego i Polityki Społecznej
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pl. Słowiański 17
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in. przygotowywanie i podejmowanie czynności niezbędnych do realizacji następujących zadań:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa, a w szczególności:
- opracowywanie projektu Statutu Powiatu i projektów jego nowelizacji,
- opracowywanie projektów Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania oraz innych aktów prawnych mających wpływ na sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa oraz projektów ich nowelizacji,
- uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Powiatu z głosem doradczym,
- koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady Powiatu projektów uchwał, sprawozdań międzysesyjnych i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd Powiatu,
- nadzór nad organizacją pracy Starostwa, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw przez pracowników,
- nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Starostwie,
- sprawowanie w imieniu Starosty nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań przez komórki organizacyjne Starostwa, zwłaszcza nad prawidłowym i terminowym załatwianiem spraw, przestrzeganiem Regulaminu Organizacyjnego i Regulaminu Pracy,
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad opracowywaniem projektów oraz zmian regulaminów, zarządzeń i innych przepisów wewnętrznych,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z doskonaleniem kadry pracowniczej i usprawnieniem pracy w Starostwie,
- koordynowanie i prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej w Starostwie,
- prowadzenie kontroli w wydziałach Starostwa, jednostkach organizacyjnych oraz innych podmiotach podlegających kontroli,
- sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdanie z jego wykonania,
- prowadzenie kontroli dotyczącej organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych Starostwa, załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz realizacji aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty,
- kontrola realizacji wniosków pokontrolnych,
- udział na polecenie Starosty w kontrolach jednostek organizacyjnych Powiatu i właściwych służbach, inspekcjach i strażach,
- analiza materiałów pokontrolnych i opracowywanie wniosków w celu eliminacji uchybień i polepszania efektywności działania Starostwa,
- przygotowywanie sprawozdawczości rocznej z działalności starostwa i jednostek organizacyjnych,
- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi powiatu,
- koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg i wniosków,
- prowadzenie książki kontroli Starostwa Powiatowego,
- prowadzenie spraw z zakresu nieodpłatnych porad prawnych i poradnictwa obywatelskiego.
- Koordynowanie całokształtu zagadnień organizacyjno - technicznych dotyczących współpracy z Zarządem Powiatu powiatowych jednostek organizacyjnych, służb, inspekcji i straży oraz współpracy Zarządu Powiatu z Radą Powiatu.
- Prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów oraz referendum na terenie Powiatu.
- Bezpośredni nadzór nad funkcjonowaniem Wydziałów oraz samodzielnych stanowisk pracy.
- Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Starosty.
- W razie nieobecności Starosty i Wicestarosty funkcje kierownika Starostwa pełni Sekretarz Powiatu. W takim przypadku przysługują mu wyłącznie uprawnienia Starosty jako kierownika Starostwa.
- Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw.
- Udział w sesjach Rady Powiatu.
- Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związane z zadaniami wydziału.
- Prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego, poniżej i powyżej 30 tys. euro.
- Zgodnie z ustalonym podziałem zadań Sekretarz pełni bezpośredni nadzór nad:
- Wydziałem Organizacyjnym i Polityki Społecznej;
- Biurem Rady;
- Biurem Prawnym;
- Zespołem ds. Zamówień Publicznych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe zgodne z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Sekretarza lub studia podyplomowe w tym zakresie (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie)
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach sektora o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczych stanowiskach urzędniczych w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- znajomość przepisów prawnych, w szczególności ustaw: o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych; Prawo zamówień publicznych; Kodeks pracy; ustawy o dostępie do informacji publicznej; Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt; ustawy o pracownikach samorządowych; Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Malborku;
- biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności Pakiet Office;
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, cieszyć się nieposzlakowaną opinią, posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
- przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
- kompetencje kierownicze;
- znajomość zasad techniki legislacyjnej;
- odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność;
- zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy;
- samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres;
- umiejętność logicznego myślenia; praca w zespole oraz komunikatywność.
Informacja o podstawowych warunkach pracy obowiązujących na danym stanowisku:
- Umowa o pracę zawarta na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony – proponowany termin zatrudnienia od 01 marca 2020r.
- Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin,
- Norma tygodniowa czasu pracy wynosi: 40 godzin,
- Wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu,
- Urlop wypoczynkowy:
- urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze:
20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.
Przy czym 1 dzień urlopu odpowiada 8 godzinom pracy.
Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami pracy w związku z obowiązującym rozkładem czasu pracy. - Nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy,
- Okres wypowiedzenia umowy o pracę wynosi:
- okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony i umowy o pracę na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:
2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata,
- okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony i umowy o pracę na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 1282) umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Oferty zawierające: życiorys (CV), list motywacyjny, kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom uczelni wyższej , świadectwo) i inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – treść zgodna z art.6 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 1282) oraz kwestionariusz personalny prosimy przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w MalborkuPlac Słowiański 17
82-200 Malbork
lub dostarczyć do sekretariatu Starostwa, mieszczącego się w Starostwie Powiatowym w Malborku, pokój nr 24 (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 stycznia 2020 roku do godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty winny być zamieszczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej i oznaczonej: „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu – Dyrektora Wydziału Organizacyjnego i Polityki Społecznej.”
Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny i Polityki Społecznej Starostwa Powiatowego w Malborku tel. 55 646 04 10.
Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2018r. poz. 1000 ze zmianami)”.Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat.malbork.pl) oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o wyborze 24.02.2020r.pdf (PDF, 73.72Kb) | 2020-02-24 09:51:43 | 212 | |
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie.doc (DOC, 38.50Kb) | 2019-12-18 13:17:45 | 207 | |
OGŁOSZENIE na stanowisko Sekretarza Dyrektora.docx (DOCX, 53.13Kb) | 2019-12-18 13:17:45 | 266 | |
OPIS STAN PRACY I CHARAKTERYSTYKA.doc (DOC, 67.50Kb) | 2019-12-18 13:17:45 | 231 | |
OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOSCI.doc (DOC, 23.00Kb) | 2019-12-18 13:17:45 | 203 | |
OŚWIADCZENIE O PEŁNI PRAW I STANIE ZDROWIA.doc (DOC, 23.50Kb) | 2019-12-18 13:17:45 | 210 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Durzyńska Data wytworzenia:
18 gru 2019
Osoba dodająca informacje
Paweł Kot Data publikacji:
18 gru 2019, godz. 13:17
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kot Data aktualizacji:
24 lut 2020, godz. 09:53