Nabór na stanowisko Referent ds. pieczy instytucjonalnej, usamodzielnień i świadczeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku
KIEROWNIK POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU
OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO
REFERENT DS PIECZY INSTYTUCJONALNEJ, USAMODZIELNIEŃ I ŚWIADCZEŃ
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork
II. OKREŚLENIE STANOWISKA: Referent zespołu ds pieczy instytucjonalnej, usamodzielnień i świadczeń
III. WYMIAR ETATU: pełen etat
IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowę o pracę
V. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
Nieposzlakowana opinia,
-
Obywatelstwo polskie,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
-
1. Wykształcenie i niezbędne wymagania:
-
-
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub średnie na kierunkach administracjii, ekonomii, pedagogiki lub pokrewnych
-
znajomość aktów prawnych: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
-
znajomość obsługi komputera z dostępem do Internetu, umiejętność redagowania pism, przyswajanie i umiejętność posługiwania się obowiązującymi aktami prawnymi na danym stanowisku pracy;
2. Wymagania dodatkowe:
-
Znajomośc lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami
-
Znajomość przepisów samorządowych
-
Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (np. Program POMOST STD)
-
Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Odporność na sytuacje stresowe
-
Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.
VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
realizacja zadań aktywnej integracji i pracy socjalnej w ramach projektów PCPR realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
-
przygotowywanie wniosków i realizacja projektów dofinansowywanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
-
prowadzenie spraw w zakresie ubiegania się o środki finansowe rządowe – dotacje ( programy, projekty, zawieranie umów, rozliczanie)
-
prowadzenie spraw dotyczących egzekucji w administracji w zakresie rodziców biologicznych zobowiązanych do odpłatności; wypełnianie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego osób spełniających warunki do egzekwowania należności
-
prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie oraz prowadzenie usamodzielnień osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo-wychowawcze
-
prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie oraz prowadzenie usamodzielnień osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo-wychowawcze
-
sporządzanie list wypłat dla osób usamodzielnianych w zakresie pomocy finansowej na kontynuowanie nauki oraz przyznawanie innych świadczeń pieniężnych;
-
planowanie środków finansowych na realizację zadań z zakresu świadczeń dla osób usamodzielnianych
-
prowadzenie poradnictwa specjalistycznego na rzecz osób usamodzielnianych, rodziców biologicznych
-
wydawanie decyzji dotyczących odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych
-
planowanie środków na realizację zadań związanych z pieczą zastępczą
-
prowadzenie obsługi POMOST
-
prowadzenie Rejestru Dłużników – wprowadzanie danych do Biura Informacji Gospodarczej
-
przyjmowanie wniosków i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń pieniężnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
-
sporządzanie list wypłat świadczeń pieniężnych dla osób uprawnionych
-
przygotowanie projektów porozumień między Powiatami w sprawie ponoszenia kosztów utrzymania dzieci z poza Powiatu Malborskiego umieszczonych w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej na terenie Powiatu Malborskiego i prowadzenie dokumentacji finansowej w tym zakresie
-
przygotowywanie sprawozdawczości finansowej i ilościowej
-
prowadzenie postępowań w sprawie ponoszenia wydatków przez gminy za pobyt dzieci w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej
-
przygotowywanie skierowań dzieci do placówek opiekuńczo- wychowawczych
-
nadzorowanie usług opiekuńczo wychowawczych w placówkach opiekuńczo wychowawczych prowadzonych przez Powiat lub na jego zlecenie
21) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań
VII. WYMAGANE DOKUMENTY:
-
Wypełniony czytelnie kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie z numerem telefonu kontaktowego, według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
-
CV
-
list motywacyjny – czytelny i podpisany.
-
Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
-
Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego (np. referencje, świadectwa pracy, zakresy czynności).
-
Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art.23 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
-
Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 23 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku główny księgowy, według załącznika nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
-
oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko referent zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.), według załącznika nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być wypełnione i sporządzone w sposób czytelny.
W przypadku zatrudnienia, kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VIII. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 17.08.2018r. do godz. 15:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: Referent ds pieczy instytucjonalnej, usamodzielnień i świadczeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku” (decyduje data doręczenia dokumentów do PCPR w Malborku).
2. Informacje dodatkowe:
-
Oferty, które wpłyną do PCPR w Malborku po terminie określonym w pkt VIII ppkt 1 nie będą rozpatrywane i nie podlegają archiwizacji.
-
Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko pracownik socjalny nastąpi po analizie złożonych dokumentów, testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie przekazana telefonicznie.
-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.
-
Dane będą przetwarzane na podstawie zgody kandydata w celu przeprowadzenia naboru.
-
Dodatkowych informacji udziela:
Pani Wioletta Jachim – Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, pod numerem telefonu 55 647-15-45 w godzinach 8:00 – 15:00.
Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku
Wioletta Jachim
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz zał1.odt (ODT, 15.63Kb) | 2018-07-24 08:14:23 | 275 | |
oświadczenie zał2.odt (ODT, 13.77Kb) | 2018-07-24 08:14:23 | 269 | |
oświadczenie zał 3.odt (ODT, 13.89Kb) | 2018-07-24 08:14:23 | 273 | |
oświadczenie zał 5.odt (ODT, 15.29Kb) | 2018-07-24 08:14:23 | 286 | |
27 07 2018 08 10 48 oświadczenie zał 4.odt (ODT, 14.29Kb) | 2018-07-27 08:10:48 | 278 | |
ogłoszenie referent świadczenia.pdf (PDF, 196.44Kb) | 2018-07-24 08:14:23 | 318 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Paweł Kot Data wytworzenia:
24 lip 2018
Osoba dodająca informacje
Paweł Kot Data publikacji:
24 lip 2018, godz. 08:14
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kot Data aktualizacji:
27 lip 2018, godz. 08:10