ZZP.272.41.2021.II - Dostawa z opcją zakupu piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie malborskim
Przejdź do załącznikówNR sprawy ZZP.272.41.2021.II
Zapytanie cenowe prowadzone na podstawie: Załącznika nr1 do Zarządzenia nr 20/2014r Starosty Powiatu Malborskiego z dnia 10 lipca 2014r. „Procedura udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Malborku.” w celu
„Dostawa z opcją zakupu piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie malborskim."
-
Zamawiający:
Powiat Malborski
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork
NIP 579 22 52 374
REGON 192644731
e-mail: starostwo@powiat.malbork.pl lub ii@powiat.malbork.pl
-
Przedmiot zamówienia:
Dostawa z opcją zakupu piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie malborskim w szacunkowej ilości 330 ton.
- Piasek dostarczony będzie transportem Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego samochodami wywrotkami ( nie łamanymi ) o tonażu do 20 ton.
- Poszczególne dostawy realizowane będą w oparciu o pisemne i telefoniczne zapotrzebowanie w terminie do 3 dni od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
- Wykonawca gwarantuje zachowanie stałej określonej w ofercie ceny na w/w materiały.
- Piasek winien spełniać następujące warunki techniczne:
- Piasek przesiany, który może być stosowany do zimowego utrzymania dróg.
- Frakcje uziarnienia do 2mm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 nr 230 poz. 1960 z późn. zm.)
- Nie może zawierać skaleń i zbryleń oraz zanieczyszczeń tj. patyków, liści chwastów, gliny i innych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczanej partii materiału. Wykonawca zakwestionowaną jakość partii materiału odbierze na koszt własny.
-
Termin wykonania zamówienia:
od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
Należy przyjąć, że w okresie od stycznia do marca 2022r (I etap) Zamawiający złoży zamówienie na ok. 180 ton piasku, a w okresie od października do końca grudnia 2022r (II etap) na ok. 150 ton piasku. Wykonawca nie może mieć roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku złożenia zamówienia na ilości mniejsze od wskazanych.
-
Okres gwarancji:
Nie dotyczy.
-
Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy przesłać - złożyć w:
Starostwie Powiatowym w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork
do dnia 28.10.2021r. do godziny 13:00
-
Miejsce i termin otwarcia ofert:
dnia 28.10.2021r. do godziny 13:15
Wydział Infrastruktury i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Malborku pokój 219
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork
-
Warunki płatności: określone w „Projekcie umowy”.
-
Kryterium wyboru wykonawcy: cena
Najkorzystniejsza oferta, to oferta z najniższa ceną netto za 1 tonę.
-
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Agnieszka Skrzypek Zastępca Dyrektora Wydziału Infrastruktury i Inwestycji
Małgorzata Serzysko Inspektor Wydziału Infrastruktury i Inwestycji
-
Sposób przygotowywania oferty:
- Oferta zostanie sporządzona zgodnie z treścią formularza „Oferta”.
- Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję cenową. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
- Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika.
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane oraz trwale spięte, w ten sposób, aby uniemożliwić dekompletację.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zapobiegając jej naruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie z niżej wymienionym oznaczeniem:
Adres Zamawiającego ………………………………………………………… Oferta do zapytania cenowego pn.: ……………………………………………………………..…………………… Nie otwierać przed dniem …………………………….godz. …………… Adres Wykonawcy ……………………………………………………………..……………………
|
-
- Oferta składa się z:
- Parafowanego „Projektu umowny”.
- Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Opini technicznej stwierdzającej, że oferowany przez firmę piasek może być stosowany do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg.
- Oferta składa się z:
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę piasku.docx (DOCX, 33.48Kb) | 2021-10-21 09:52:20 | 109 | |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę piasku.pdf (PDF, 303.50Kb) | 2021-10-21 09:52:20 | 116 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o unieważnieniu postępowania - skan.pdf (PDF, 46.05Kb) | 2021-11-03 12:52:10 | 108 | |
Informacja o unieważnieniu postępowania - tekst.pdf (PDF, 139.78Kb) | 2021-11-03 12:52:10 | 107 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Małgorzata Serzysko Data wytworzenia:
21 paź 2021
Osoba dodająca informacje
Paweł Kot Data publikacji:
21 paź 2021, godz. 09:52
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kot Data aktualizacji:
03 lis 2021, godz. 12:52