Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Malborku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uczestnicy obrad sesji - transmisja i utrwalanie obrad

Uczestnicy obrad sesji Rady Powiatu Malborskiego

 

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że obrady Rady Powiatu Malborskiego są rejestrowane za pomocą urządzeń nagrywających dźwięk i obraz. Uczestnicząc w sesji Rady Powiatu wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznianie swoich danych osobowych w myśl art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. – tzw. RODO.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Malborku, Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, tel. 556460410, fax. 552723462, email: starostwo@powiat.malbork.pl jest Powiat Malborski. Starostwo Powiatowe w Malborku, z mocy Ustawy o samorządzie powiatowym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Powiatu Malborskiego.

Starosta Powiatu Malborskiego wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym ma Pani/Pan prawo skontaktować się pod adresem e-mail: iod@powiat.malbork.pl.

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji jawności działania powiatu zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym w związku z art. 18 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy Starostwa Powiatowego w Malborku, radni Rady Powiatu Malborskiego, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

Dane osobowe będą przechowywane stosownie do kryteriów określonych w § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej, jednolitym rzeczowym wykazie akt organów powiatu i starostw powiatowych oraz w Instrukcji archiwalnej. Wymienione regulatory stanowią załączniki do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dane osobowe będą przechowywane wieczyście w archiwum.

Ma Pani/pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy RODO.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.

Pani/Pana dane osobowe nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Administrator Danych Osobowych


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Patrycja Pawlikowska

Data wytworzenia:
26 paź 2018

Osoba dodająca informacje

Paweł Kot

Data publikacji:
26 paź 2018, godz. 10:16

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Kot

Data aktualizacji:
22 sty 2019, godz. 09:29