Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Malborku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy z-cy dyrektora Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości - Geodety Powiatowego w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku - INFORMACJA O WYNIKU REKRUTACJI

Malbork, dnia 20.01.2023 r.

Starostwo Powiatowe w Malborku Pl. Słowiański 17, 82-200 Malbork

Informacja o wynikach naboru  na wolne stanowisko Z-cy Dyrektora Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości - Geodety Powiatowego

W wyniku przeprowadzonego konkursu na w/w stanowisko został wybrany w dniu 19 stycznia 2023 roku Pan Marek Rybakowski zamieszkały w Malborku.

Wybrany kandydat spełnia wszystkie wymagania formalne ustalone w ogłoszeniu o naborze na dane stanowisko. Podczas przeprowadzonej rozmowy wykazał się szerokim zakresem wiedzy, niezbędnym do wykonywania zadań na danym stanowisku.

 Informacja o wyniku naboru

Starosta Powiatu Malborskiego

OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Z-CY DYREKTORA WYDZIAŁU GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI - GEODETY POWIATOWEGO

w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pl. Słowiański 17

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

  • kierowanie pracą Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości, planowanie pracy bieżącej wydziału oraz sprawowanie nadzoru nad terminowością i prawidłowością realizowanych zadań;
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieniem Skarbu Państwa oraz Powiatu;
  • prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych;
  • prowadzenie powiatowego zespołu geodezyjnego i kartograficznego w tym: ewidencji gruntów i budynków, geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
  • nadzór nad tworzeniem i udostępnianiem powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie;
  • koordynowanie uzgodnień usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
  • koordynowanie zadań nad zleconymi pracami geodezyjno – kartograficznymi;
  • weryfikacja materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
  • wydawanie w imieniu starosty decyzji administracyjnych, postanowień zaświadczeń z zakresu zadań administracji geodezyjnej w powiecie;
  • opracowywanie planów prac geodezyjnych i kartograficznych, prac urządzeniowo – rolnych oraz prac obejmujących klasyfikację gruntów;
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych dotyczących zadań z zakresu geodezji i kartografii w powiecie;
  • prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej z zakresu geodezji i kartografii;
  • przygotowywanie projektów uchwał, sprawozdań, informacji i analiz na sesje Rady Powiatu i posiedzenia Zarządu Powiatu;
  • współdziałanie z innymi organami i jednostkami w zakresie spraw geodezyjno – kartograficznych;
  • nadzór nad cyfryzacją Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego;
  • prowadzenie postępowania dotyczącego scalania i wymiany gruntów oraz zagospodarowania gruntów po scaleniach;
  • współpraca z administratorem sieci oraz inspektorem ochrony danych osobowych w celu realizacji zadań dotyczących bezpieczeństwa sieci i przechowywania baz pzgik.

Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym;
  • uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1846 ze zm.)
  • przynajmniej 5 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego;
  • znajomość przepisów prawnych m. in.:
    • ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,
    • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny;
    • ustawy o samorządzie powiatowym;
    • ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego;
  • przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku geodety powiatowego;
  • wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań geodety powiatowego;
  • zdolności organizacyjne;
  • umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy;
  • systematyczność i odpowiedzialność
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.

Informacja o podstawowych warunkach pracy obowiązujących na danym stanowisku:

  1. norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin,
  2. norma tygodniowa czasu pracy wynosi: 40 godzin,
  3. wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu,
  4. nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy,
  5. okres wypowiedzenia umowy o pracę wynosi:
  • okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony i umowy o pracę na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:
    - 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
    - 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
    - 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata,
  • w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa   w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj.: Dz.U. z 2022r. poz. 530), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Malborku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w grudniu 2022 r. wynosił 23,32 %.

Oferty zawierające: życiorys (CV), list motywacyjny, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje  zawodowe oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) oraz kwestionariusz personalny prosimy przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork

lub dostarczyć do sekretariatu Starostwa, mieszczącego się w Starostwie Powiatowym w Malborku, pokój nr 24 (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.01.2023 roku do godz. 1400. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty winny być zamieszczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej i oznaczonej : „Nabór na stanowisko Z-cy Dyrektora Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości-Geodety Powiatowego.”

Szczegółowych informacji udziela Wydział Organizacyjny i Polityki Społecznej  Starostwa Powiatowego w Malborku tel. (055) 646 04 09.

Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ze zm.)”.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.                                                                     


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Paweł Kot

Data wytworzenia:
03 sty 2023

Osoba dodająca informacje

Paweł Kot

Data publikacji:
03 sty 2023, godz. 11:40

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Kot

Data aktualizacji:
20 sty 2023, godz. 12:24