Otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko Pracy - Inspektor w Wydziale Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku
Starosta Powiatu Malborskiego
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor w Wydziale Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pl. Słowiański 17
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
-
wykonywanie czynności związanych z realizacją budżetu Starostwa Powiatowego w Malborku w zakresie kompetencji Wydziału Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji,
-
dokonywanie uzgodnień międzywydziałowych,
-
rejestrowanie spraw wpływających i wypływających z Wydziału Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji według obowiązujących zasad,
-
terminowe przygotowywanie odpowiedzi na wnioski wpływające do Wydziału Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji w zakresie kompetencji określonych w Regulaminie Organizacyjnym,
-
wykonywania czynności związanych z realizacją decyzji Starosty, uchwał Rady Powiatu,
-
prowadzenie dokumentacji Wydziału Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji
-
realizacja zadań z zakresu rozwoju i inwestycji na terenie powiatu;
-
planowanie zamierzeń inwestycyjnych o charakterze rozwojowym objętych pomocą unijną oraz innych środków pozabudżetowych, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych;
-
przygotowywanie wniosków o niezbędne środki inwestycyjne, pozyskiwane poza budżetem powiatu;
-
rozliczenie finansowe inwestycji;
-
współpraca z odpowiednimi jednostkami i instytucjami, mająca na celu rozwój powiatu;
-
obsługa interesantów,
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe z zakresu architektury, budownictwa, zagospodarowania przestrzennego lub pokrewne (umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. zagospodarowania przestrzennego) oraz minimum 2 - letni staż pracy,
-
doświadczenie w analizie projektów budowlanych;
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, cieszyć się nieposzlakowaną opinią, posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
-
prawo jazdy kat. B;
-
przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Prawo budowlane, ogólna znajomość procedur sporządzania studium uwarunkowań i kierunku zagospodarowania przestrzennego,
-
umiejętność obsługi komputera,
-
kosztorysowanie,
-
preferowane wykształcenie wyższe drugiego stopnia w zakresie architektury, architektury krajobrazu, urbanistyki, planowania i zagospodarowania przestrzennego, budownictwa, geodezji, kartografii,
-
doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu inwestycji,
-
umiejętność organizacji pracy,
-
samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność..
Informacja o podstawowych warunkach pracy obowiązujących na danym stanowisku:
-
Norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin,
-
Norma tygodniowa czasu pracy wynosi: 40 godzin,
-
Wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu,
-
Urlop wypoczynkowy:
- urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze:
20 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
26 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.
Przy czym 1 dzień urlopu odpowiada 8 godzinom pracy.
Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami pracy w związku z obowiązującym rozkładem czasu pracy. -
Nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy,
-
Okres wypowiedzenia umowy o pracę wynosi:
- przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania tej umowy
- za dwutygodniowym wypowiedzeniem
- okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:
2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata, -
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa
w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity: Dz. U. 2014 poz. 1202 ze zm.), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Malborku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w październiku 2015 r. wynosił 14,82 %.
Oferty zawierające:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopię dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom uczelni wyższej);
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy;
- zakres dotychczasowych obowiązków potwierdzający doświadczenie w analizie projektów budowlanych;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) oraz kwestionariusz osobowy prosimy przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork
lub dostarczyć do sekretariatu Starostwa, mieszczącego się w Starostwie Powiatowym w Malborku, pokój nr 24 (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.11.2015 roku do godz. 12:00. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie i ocena ofert przez komisje konkursową nastąpi 20.11.2015r. o godzinie 12:15. Test kwalifikacyjny i/lub rozmowa osób spełniających wymogi formalne odbędzie się dnia 23.11.2015r. o godzinie 9:00 (osoby zakwalifikowane do tego etapu zostaną poinformowane o tym fakcie telefonicznie w dniu 20.11.2015r.).
Dokumenty winny być zamieszczone w zamkniętej kopercie zaadresowanej i oznaczonej : „Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji .”
Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy: 01.01.2016r.
Szczegółowych informacji udziela Dyrektor Wydziału Rozwoju Powiatu, Infrastruktury i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Malborku - Pan Maciej Rusek tel. (55) 646 04 27.
Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. 2014 nr 0 poz. 1182 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 poz. 1202 ze zm.)”.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Malborku Plac Słowiański 17.
Malbork, dnia 05.11.2015r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ.doc (DOC, 38.00Kb) | 2015-11-13 09:21:12 | 378 | |
OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOSCI.doc (DOC, 26.00Kb) | 2015-11-13 09:21:12 | 375 | |
OŚWIADCZENIE O PEŁNI PRAW I STANIE ZDROWIA.doc (DOC, 27.00Kb) | 2015-11-13 09:21:12 | 371 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Paweł Szarmach Data wytworzenia:
05 lis 2015
Osoba dodająca informacje
Paweł Kot Data publikacji:
05 lis 2015, godz. 10:43
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kot Data aktualizacji:
13 lis 2015, godz. 09:21