Informacja na temat przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu bezpośrednio w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku (pok. nr 24, I piętro):
- pocztą na adres: Pl. Słowiański 17, 82-200 Malbork,
- pocztą elektroniczną: starostwo@powiat.malbork.pl,
- za pomocą telefaksu: +48 55 272 34 62
STAROSTA I WICESTAROSTA
przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Starostwa, tj.:
- poniedziałek, wtorek, czwartek: 7:30 – 15:30,
- środa: 7:30 – 16:30,
- piątek: 7:30 – 14:30,
po uprzednim osobistym lub telefonicznym zgłoszeniu pracownikowi Sekretariatu
- tel. +48 55 646 04 00
PRZEWODNICZĄCY RADY POWIATU
przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków po uprzednim zgłoszeniu osobistym (pok. nr 50, I piętro) lub telefonicznym – tel. +48 55 646 04 14
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Skowera Data wytworzenia:
21 paź 2022
Osoba dodająca informacje
Paweł Kot Data publikacji:
21 paź 2022, godz. 08:50
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kot Data aktualizacji:
21 paź 2022, godz. 08:50