Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Malborku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja na temat przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu bezpośrednio w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku (pok. nr 24, I piętro):

STAROSTA  I  WICESTAROSTA

przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Starostwa, tj.:

  • poniedziałek, wtorek, czwartek: 7:30 – 15:30,
  • środa:  7:30 – 16:30,   
  • piątek: 7:30 – 14:30,

po uprzednim osobistym lub telefonicznym zgłoszeniu pracownikowi Sekretariatu 

PRZEWODNICZĄCY  RADY  POWIATU

przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków po uprzednim zgłoszeniu osobistym (pok. nr 50, I piętro) lub telefonicznym – tel.  +48 55 646 04 14


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agnieszka Skowera

Data wytworzenia:
21 paź 2022

Osoba dodająca informacje

Paweł Kot

Data publikacji:
21 paź 2022, godz. 08:50

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Kot

Data aktualizacji:
21 paź 2022, godz. 08:50