Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Malborku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji

Starosta Powiatu Malborskiego

OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pl. Słowiański 17

    1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe: techniczne, ochrona środowiska, administracyjne;
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw:
  • o samorządzie powiatowym,
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Prawo budowlane,
  • Ustawa o drogach publicznych,
  • Prawo ochrony środowiska,
  • o udostępnianiu informacji publicznej,
  • o ochronie danych osobowych,
  1. umiejętność: prawo jazdy kat. B  obsługi sprzętu komputerowego, pakiet Office;
  2. umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta;
  3. przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. posiadanie stażu pracy w administracji publicznej i/lub drogownictwie;
  2. znajomość sieci dróg powiatu malborskiego;
  3. znajomość obsługi programu IntraEwid, e-Obieg,
  4. komunikatywność, łatwość uczenia się nowych rzeczy, umiejętność bezkonfliktowego rozwiązywania spraw, unikania konfliktów w miejscu pracy.
  1. Zakres wykonywanych zadań:
  1. Współudział i nadzór nad realizacją budżetu wydziału oraz współpraca z wydziałem finansowym dot. opracowanego budżetu wydziału;
  2. Prowadzenie korespondencji z JST, gminami, urzędami  i organizacjami pozarządowymi;
  3. Prowadzenie ewidencji dróg i wniosków o zmianę kategorii dróg;
  4. Wykonanie sprawozdań dla GDDKiA;
  5. Opracowanie projektów uchwał;
  6. Rozliczanie zakupów dot. wyposażenia w środki Bhp i ochrony osobistej pracowników terenowych oraz wszelkich narzędzi i urządzeń będących na stanie wydziału;
  7. Uzyskanie stosownych zezwoleń, dokonywanie stosownych zgłoszeń i uzgodnień;
  8. Opiniowanie, uzgadnianie robót związanych z umieszczaniem infrastruktury technicznej w pasie drogowym;
  9. Realizowanie zadań inżynierii ruchu, w tym w szczególności opiniowanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach powiatowych;
  10. Koordynacja procesu budowlanego, stanowiąca przedmiot zamówienia tj. uczestnictwo w przeglądach robót wykonanych na drogach w okresie obowiązywania  gwarancji               i rękojmi;
  11. Prowadzenie spraw związanych z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni w pasie dróg powiatowych oraz opracowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania  wszelkich opinii, uzgodnień , decyzji dot. drzew;
  12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego wynikających z zakresu działania Wydziału.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. miejsce pracy: 82-200 Malbork Pl. Słowiański 17
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat
  3. norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin
  4. norma tygodniowa czasu pracy wynosi: 40 godzin
  5. wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu
  6. urlop wypoczynkowy:

-  urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze:

20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,

26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.

Przy czym 1 dzień urlopu odpowiada 8 godzinom pracy.

Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami pracy w związku
z obowiązującym rozkładem czasu pracy

  1. nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy
  2. okres wypowiedzenia umowy o pracę wynosi:
  • okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony i umowy o pracę
    na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:

2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,

1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,

  1. miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata,
  1. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
    w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa   w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 530), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Malborku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje  zawodowe
    oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
    i umiejętnościach,
  4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany
    staż pracy,
  5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
  8. kwestionariusz personalny.

 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 25.10.2024 r. do godz. 1400 
w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku, Pl. Słowiański 17 82-200 Malbork pokój nr 24 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji.”

lub przesłać pocztą na adres:

Starostwo Powiatowe w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork

z dopiskiem jak wyżej

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.                                                                  

Malbork, dnia 15.10.2024 r.

 

 

Klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Malborku

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Malborski – Starostwo Powiatowe w Malborku
Pl. Słowiański 17, 82-200 Malbork

2. Kontakt do inspektora ochrony danych mail: iod@powiat.malbork.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym
do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.). W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.

4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres do zakończenia procedury rekrutacyjnej, a następnie przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.

6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
w przypadkach określonych w przepisach RODO.

7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszało przepisy RODO.

9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

11. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania,
a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających
z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-sie (DOCX, 12.28Kb) 2024-10-15 09:10:14 5
OGŁOSZENIE O NABORZE II (PDF, 194.00Kb) 2024-10-15 09:10:14 9
oswiadczenie-o-niekaralnosci (DOC, 26.00Kb) 2024-10-15 09:10:14 3
oswiadczenie-o-pelni-praw-i-stanie-zdrowia (DOC, 27.00Kb) 2024-10-15 09:10:14 4
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Patrycja Pawlikowska

Data wytworzenia:
15 paź 2024

Osoba dodająca informacje

Paweł Kot

Data publikacji:
15 paź 2024, godz. 09:10

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Kot

Data aktualizacji:
15 paź 2024, godz. 09:10