Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji
Starosta Powiatu Malborskiego
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pl. Słowiański 17
-
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: techniczne, ochrona środowiska, administracyjne;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw:
- o samorządzie powiatowym,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo budowlane,
- Ustawa o drogach publicznych,
- Prawo ochrony środowiska,
- o udostępnianiu informacji publicznej,
- o ochronie danych osobowych,
- umiejętność: prawo jazdy kat. B obsługi sprzętu komputerowego, pakiet Office;
- umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta;
- przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.
- Wymagania dodatkowe:
- posiadanie stażu pracy w administracji publicznej i/lub drogownictwie;
- znajomość sieci dróg powiatu malborskiego;
- znajomość obsługi programu IntraEwid, e-Obieg,
- komunikatywność, łatwość uczenia się nowych rzeczy, umiejętność bezkonfliktowego rozwiązywania spraw, unikania konfliktów w miejscu pracy.
- Zakres wykonywanych zadań:
- Współudział i nadzór nad realizacją budżetu wydziału oraz współpraca z wydziałem finansowym dot. opracowanego budżetu wydziału;
- Prowadzenie korespondencji z JST, gminami, urzędami i organizacjami pozarządowymi;
- Prowadzenie ewidencji dróg i wniosków o zmianę kategorii dróg;
- Wykonanie sprawozdań dla GDDKiA;
- Opracowanie projektów uchwał;
- Rozliczanie zakupów dot. wyposażenia w środki Bhp i ochrony osobistej pracowników terenowych oraz wszelkich narzędzi i urządzeń będących na stanie wydziału;
- Uzyskanie stosownych zezwoleń, dokonywanie stosownych zgłoszeń i uzgodnień;
- Opiniowanie, uzgadnianie robót związanych z umieszczaniem infrastruktury technicznej w pasie drogowym;
- Realizowanie zadań inżynierii ruchu, w tym w szczególności opiniowanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu na drogach powiatowych;
- Koordynacja procesu budowlanego, stanowiąca przedmiot zamówienia tj. uczestnictwo w przeglądach robót wykonanych na drogach w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi;
- Prowadzenie spraw związanych z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni w pasie dróg powiatowych oraz opracowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich opinii, uzgodnień , decyzji dot. drzew;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego wynikających z zakresu działania Wydziału.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: 82-200 Malbork Pl. Słowiański 17
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin
- norma tygodniowa czasu pracy wynosi: 40 godzin
- wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu
- urlop wypoczynkowy:
- urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze:
20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.
Przy czym 1 dzień urlopu odpowiada 8 godzinom pracy.
Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami pracy w związku
z obowiązującym rozkładem czasu pracy
- nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy
- okres wypowiedzenia umowy o pracę wynosi:
- okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony i umowy o pracę
na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:
2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
- miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 530), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Malborku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
i umiejętnościach, - kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany
staż pracy, - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych, - oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), - kwestionariusz personalny.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 25.10.2024 r. do godz. 1400
w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku, Pl. Słowiański 17 82-200 Malbork pokój nr 24 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji.”
lub przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork
z dopiskiem jak wyżej
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.
Malbork, dnia 15.10.2024 r.
Klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Malborku
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Malborski – Starostwo Powiatowe w Malborku
Pl. Słowiański 17, 82-200 Malbork
2. Kontakt do inspektora ochrony danych mail: iod@powiat.malbork.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym
do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.). W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres do zakończenia procedury rekrutacyjnej, a następnie przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
w przypadkach określonych w przepisach RODO.
7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszało przepisy RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania,
a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających
z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-sie (DOCX, 12.28Kb) | 2024-10-15 09:10:14 | 5 | |
OGŁOSZENIE O NABORZE II (PDF, 194.00Kb) | 2024-10-15 09:10:14 | 9 | |
oswiadczenie-o-niekaralnosci (DOC, 26.00Kb) | 2024-10-15 09:10:14 | 3 | |
oswiadczenie-o-pelni-praw-i-stanie-zdrowia (DOC, 27.00Kb) | 2024-10-15 09:10:14 | 4 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patrycja Pawlikowska Data wytworzenia:
15 paź 2024
Osoba dodająca informacje
Paweł Kot Data publikacji:
15 paź 2024, godz. 09:10
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kot Data aktualizacji:
15 paź 2024, godz. 09:10