Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Finansowym w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Malborku
Starosta Powiatu Malborskiego
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora w Wydziale Finansowym w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Malborku, Pl. Słowiański 17
-
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie;
- co najmniej pięcioletni staż pracy;
- doświadczenie w pracy w księgowości;
- posiadanie obywatelstwa polskiego (lub inne, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2024 r., poz. 1135);
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw:
- o rachunkowości,
- o finansach publicznych,
- o VAT,
- przepisów w sprawie klasyfikacji budżetowej oraz w sprawie planów kont;
- umiejętności odpowiadające pracy na danym stanowisku, w tym obsługa sprzętu komputerowego, pakiet Office;
- umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta;
- przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.
- Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne i pokrewne;
- doświadczenie na stanowisku w administracji samorządowej;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność samodzielnej pracy.
- Zakres wykonywanych zadań:
- kompleksowe rozliczanie Powiatu w zakresie podatku od towarów i usług VAT z Urzędem Skarbowym;
- przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT przez Starostwo i jednostki organizacyjne;
- prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej związanej z podatkiem VAT;
- prowadzenie, w wybranym zakresie, ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej;
- dokonywanie przypisów opłat i należności Powiatu oraz weryfikacja ich płatności;
- sporządzanie i dokonywanie przelewów bankowych (w systemie bankowym banku obsługującego Starostwo);
- odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży (wystawianie faktur VAT);
- współpraca przy tworzeniu sprawozdań budżetowych;
- inne prace zlecone przez Skarbnika i Dyrektora Wydziału Finansowego, związanych z pracą Wydziału.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: 82-200 Malbork Pl. Słowiański 17
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- norma dobowa czasu pracy wynosi: 8 godzin
- norma tygodniowa czasu pracy wynosi: 40 godzin
- wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu
- urlop wypoczynkowy:
- urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze:
20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.
Przy czym 1 dzień urlopu odpowiada 8 godzinom pracy.
Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami pracy w związku z obowiązującym rozkładem czasu pracy
- nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy
- okres wypowiedzenia umowy o pracę wynosi:
- okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony i umowy o pracę na czas określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:
2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
- miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 530), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu maju 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Malborku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
- kwestionariusz personalny.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 11.07.2025 r. do godz. 1400 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku, Pl. Słowiański 17 82-200 Malbork pokój nr 24 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym”
lub przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork
z dopiskiem jak wyżej
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ (DOCX, 12.28Kb) | 2025-06-24 09:49:01 | 18 | |
OGŁOSZENIE O NABORZE FN (PDF, 213.56Kb) | 2025-06-24 09:49:01 | 17 | |
OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOSCI (DOC, 27.00Kb) | 2025-06-24 09:49:01 | 10 | |
OŚWIADCZENIE O PEŁNI PRAW I STANIE ZDROWIA (DOC, 27.00Kb) | 2025-06-24 09:49:01 | 22 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aleksandra Marchaj Data wytworzenia:
24 cze 2025
Osoba dodająca informacje
Paweł Kot Data publikacji:
24 cze 2025, godz. 09:49
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kot Data aktualizacji:
24 cze 2025, godz. 09:49