Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukarek dla Starostwa Powiatowego w Malborku

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Plac Słowiański 17 82-200 Malbork woj. pomorskie tel. 55 6460400

ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 30.000 euro - zarządzenie nr 20/2014 Starosty Powiatu Malborskiego z dnia 10 lipca 2014r.:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukarek dla Starostwa Powiatowego w Malborku

Data ogłoszenia: 31-03-2015

Wymiana załącznika (Opis przedmiotu zamówienia - I) z powodu omyłki pisarskiej. Na końcu dokumentu w podsumowaniu była wprowadzona liczba 53, a powinna być 5.

 

!!! UWAGA !!! ZMIANIE ULEGA TERMIN SKŁADANIA OFERT !!! NOWY TERMIN TO - 16.04.2015r. godz 12:00 !!!

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie.pdf (PDF, 286KB) 2015-03-31 09:33:22 286KB 318 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc (DOC, 103KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-03-31 09:33:22 103KB 161 razy
2 Opis przedmiotu zamówienia - I.doc (DOC, 89.KB) 2015-03-31 09:33:22 89.KB 141 razy
3 Opis przedmiotu zamówienia - II.doc (DOC, 65.KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-03-31 09:33:22 65.KB 162 razy
4 Opis przedmiotu zamówienia - III.doc (DOC, 58.KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-03-31 09:33:22 58.KB 144 razy
5 Opis przedmiotu zamówienia - IV.doc (DOC, 46KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-03-31 09:33:22 46KB 138 razy
6 Formularz oferty.doc (DOC, 43KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-03-31 09:33:38 43KB 129 razy
7 umowa.doc (DOC, 116KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-03-31 09:33:38 116KB 117 razy
8 Opis przedmiotu zamówienia - I - poprawka.doc (DOC, 88.KB) Po terminie otwarcia ofert 2015-04-09 15:22:52 88.KB 47 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 odpowiedzi na pytania - I.pdf (PDF, 118KB) 2015-04-02 09:59:00 118KB 366 razy
2 odpowiedzi na pytania - II.pdf (PDF, 89.KB) 2015-04-02 13:39:43 89.KB 15 razy
3 02_04_2015_15_17_46_odpowiedzi na pytania_-_II.pdf (PDF, 108KB) 2015-04-02 15:17:46 108KB 329 razy
4 odpowiedzi na pytania - III.pdf (PDF, 92.KB) 2015-04-03 12:02:53 92.KB 327 razy
5 odpowiedzi na pytania IV.pdf (PDF, 97.KB) 2015-04-08 15:31:40 97.KB 283 razy
6 odpowiedzi na pytania - V.pdf (PDF, 87.KB) 2015-04-09 12:32:41 87.KB 271 razy
7 odpowiedzi na pytania - VI.pdf (PDF, 70.KB) 2015-04-09 14:08:36 70.KB 299 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 zmiana.doc (DOC, 32.KB) 2015-04-09 15:53:23 32.KB 364 razy
Wynik postępowania
1 wybór najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 500KB) 2015-04-28 15:31:23 500KB 268 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kot 31-03-2015 09:33:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Paweł Szarmach 31-03-2015
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kot 28-04-2015 15:31:23