Zapytanie cenowe na demontaż pojazdu usuniętego z drogi na podstawie art. 130 a ustawy - Prawo o ruchu drogowym - INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

Zapytanie cenowe na demontaż pojazdu usuniętego z drogi na podstawie art. 130 a ustawy - Prawo o ruchu drogowym

Starosta Malborski zaprasza do składania ofert cenowych na demontaż pojazdu, usuniętego z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), który stał się własnością Powiatu Malborskiego na podstawie prawomocnego postanowienia sądu, tj.:

Rodzaj pojazdu

Marka, model

Rok produkcji

Numer rejestracyjny

Numer VIN

Samochód osobowy

 

Opel Astra

1.4i Kat MR`95

wersja GL

1995

GSZ 69JE

WOL000056SP756239

Pojazd przeznaczony jest wyłącznie do utylizacji i złomowania, w trybie ustawy z dnia 20 stycznia 2005r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1162 z późn. zm.).

Oferty mogą składać wyłącznie podmioty prowadzące stację demontażu pojazdów spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 28 lipca 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla stacji demontażu oraz sposobu demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. Nr 143, poz. 1206 z późn. zm.). Podmiot powinien posiadać pozwolenie na wytwarzanie odpadów lub inną stosowną decyzję w zakresie gospodarki odpadami wymaganą w związku z prowadzeniem stacji demontażu.

Oferenci zobowiązani są do odebrania pojazdu na własny koszt w terminie 5 dni od dnia wyboru oferenta.

Oferta, pod rygorem odrzucenia, powinny zawierać:

  1. dane oferenta, dokładny adres, numer telefonu,

  2. poświadczoną za zgodność z oryginałem przez oferenta decyzję na prowadzenie działalności w zakresie recyklingu pojazdów,

  3. zobowiązanie do likwidacji i utylizacji wszystkich pojazdów,

  4. proponowaną cenę netto i brutto za pojazd.

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Przy ofertach tej samej wartości oferenci zostaną poproszeni o złożenie oferty z ceną ostateczną.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach zawierających opis zewnętrzny: „Oferta zakupu pojazdu w celu demontażu” w siedzibie Starostwa Powiatowego Malborku, 82-200 Malbork, Pl. Słowiański 17 (sekretariat pok. nr 24, I piętro) w terminie do dnia 4 września 2014 r. do godz. 12.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Pojazd oferowany do zbycia można obejrzeć na parkingu przy ul. Gen. de Gauelle`a 75 w Malborku po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu tel. (55) 646-04-10.

Powiat Malborski zastrzega sobie prawo unieważnienia oferty sprzedaży bez podania przyczyn.

Starosta Malborski

Mirosław Czapla

Załączniki do pobrania

# Nazwa pliku Data dodania Pobrano
1 zalacznik Informacja o wyborze oferty - 05-09-2014.pdf 2014-09-05 12:04:45 pobrano 305 razy
2 zalacznik zapytanie cenowe - demontaż Opel Astra.pdf 2014-09-02 08:20:54 pobrano 300 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kot 02-09-2014 08:20:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Skowera 27-08-2014
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kot 05-09-2014 12:04:45